Applicazione di retort à alta temperatura in l'industria alimentaria

A sterilizazione di l'alimentu hè un ligame vitale è indispensabile in l'industria alimentaria. Ùn solu prulunga a durata di conservazione di l'alimentu, ma garantisce ancu a sicurezza di l'alimentu. Stu prucessu pò micca solu tumbà i batteri patogeni, ma ancu distrughje l'ambiente di vita di i microorganismi. Questu impedisce efficacemente u deterioramentu di l'alimentu, prulunga a durata di conservazione di l'alimentu è riduce i risichi per a sicurezza alimentaria.

图片 2

A sterilizazione à alta temperatura hè particularmente cumuna in l'applicazione di a tecnulugia di trasfurmazione di l'alimenti in scatula. Riscaldendu à un ambiente à alta temperatura di 121°C, i microorganismi è i patogeni dannosi in l'alimenti in scatula ponu esse cumpletamente eliminati, cumpresi Escherichia coli, Streptococcus aureus, spore di botulismu, ecc. In particulare, a tecnulugia di sterilizazione à alta temperatura hà dimustratu eccellenti capacità di sterilizazione per i patogeni chì ponu pruduce tossine mortali.

图片 1

Inoltre, e retortte alimentari o in scatula, cum'è strumenti efficaci per sterilizà alimenti non acidi (pH> 4,6), ghjocanu un rolu impurtante per assicurà a sicurezza alimentaria. Durante u prucessu di sterilizazione, cuntrollemu strettamente a temperatura in l'imballu alimentariu o in scatula per assicurà chì sia mantenuta in l'intervallu adattatu di 100°C à 147°C. À u listessu tempu, impostemu è eseguimu accuratamente u riscaldamentu currispundente, a temperatura costante è u tempu di raffreddamentu secondu e caratteristiche di i diversi prudutti per assicurà chì l'effettu di trasfurmazione di ogni lottu di prudutti trasfurmati righjunghji u megliu statu, verificendu cusì cumpletamente l'affidabilità è l'efficacità di u prucessu di sterilizazione.


Data di publicazione: 04 di ghjugnu 2024