A sterilizazione di l'alimentariu hè un ligame vitale è indispensabile in l'industria alimentaria. Ùn hè micca solu prolongà a vita di l'alimentariu, ma ancu assicura a sicurezza di l'alimentariu. Stu prucessu ùn pò micca solu tumbà i batteri patogeni, ma ancu distrughjenu l'ambiente di vita di i microorganismi. Questu prevene efficacemente a deteriorazione di l'alimentariu, allunga a vita di l'alimentariu, è riduce i risichi per a sicurezza di l'alimentariu.
A sterilizazione à alta temperatura hè particularmente cumuna in l'applicazione di a tecnulugia di trasfurmazioni di l'alimenti in conserve. Per riscaldamentu à un ambiente à alta temperatura di 121°C, i microorganismi dannusu è i patogeni in l'alimenti in conserve pò esse eliminati cumplettamente, cumprese Escherichia coli, Streptococcus aureus, spores di botulismu, etc. In particulare, a tecnulugia di sterilizazione d'alta temperatura hà dimustratu capacità di sterilizazione eccellenti per i patogeni chì ponu pruduce toxine mortali.
Inoltre, l'alimentu o l'alimentu in conserve, cum'è strumenti efficaci per sterilizà l'alimenti non acidi (pH> 4,6), ghjucanu un rolu impurtante per assicurà a sicurezza alimentaria. Durante u prucessu di sterilizazione, cuntrullemu strettamente a temperatura in l'alimentu o l'imballu in scatola per assicurà chì si mantene in a gamma adatta di 100.°C à 147°C. À u listessu tempu, avemu stabilitu accuratamente è eseguisce u riscaldamentu currispundente, a temperatura constante è u tempu di rinfrescante secondu e caratteristiche di i diversi prudutti per assicurà chì l'effettu di trasfurmazioni di ogni batch di prudutti trasfurmati righjunghji u megliu statu, verificando cusì cumplettamente l'affidabilità. è l'efficacità di u prucessu di sterilizazione.
Tempu di post: 04-04-2024