Applicazione di a temperatura alta in l'industria alimentaria

L'esternazione di l'alimentariu hè un ligame vitale è indispensabile in l'industria alimentaria. Ùn solu ùn prolonga l'a vita di capesta di manghjà, ma assuste dinò a sicurezza di l'alimentu. Stu prucessu ùn pò micca solu uccide di batteri perogeni, ma ancu distrughje l'ambiente vivu di i Microrganisimu. Questu impedisce efficace l'espiru di l'alimentariu, prolongeghja a vita di l'alimentariu, è riduce i risichi di sicurità alimentaria.

图 2

A sterilizazione di temperatura alta hè particularmente cumuna in l'applicazione di a tecnulugia di trasfurmazioni di canno. Riscaldendu un ambiente di temperatura alta di 121°C, nicropanismi è patogeni ingide in cibo in cunsistellu, cumprese assarii colli, a so tecnulugia di u bottumanu, etc. pò dimustratu eccessivu di sterilizzazione

图片 1

Inoltre, l'alimentariu o l'alimentariu di l'alimentariu, cum'è strumenti efficienti per sterilizazione di alimenti micca acidi (PH> 4,6), ghjucate un rolu impurtante per assicurà a sicurezza di l'alimentariu. Durante u prucessu di sterilizazione, avemu strettamente cuntrullà a temperatura in l'alimentariu o di l'imballaggio di canna per assicurà chì hè mantinutu in u intervallu adattu di 100°C à u 147°C. In listessu tempu, accuratamente stabilisce e eseguisce a risuscenza è u tempu di a custità è di forza di qualità di ogni batch di processu di u prucessu di sterilizzazione.


Tempu post: Jun-04-2024