A sterilizazione à alta temperatura permette di mantene l'alimentu à a temperatura di l'ambienti per mesi o ancu anni senza l'usu di conservatori chimichi. Tuttavia, se a sterilizazione ùn hè micca realizata in cunfurmità cù e prucedure igieniche standard è sottu un prucessu di sterilizazione adattatu, pò esse prublemi di sicurezza alimentaria.
Alcune spore microbiche ponu resiste à alte temperature è pruduce tossine chì sò periculose per a salute umana. Questu hè u casu cù u botulismu, una malatia seria causata da a toxina botulinica prodotta da u bacteriu Clostridium botulinum.
L'avvelenamentu di u botulismu hà di solitu cunsequenze assai gravi. 2021 Una famiglia hà acquistatu salsiccia di prosciutto in vacuum, pedi di pollo, picculi pesci è altri snacks in una piccula tenda è i cunsumava à cena, è u ghjornu dopu una famiglia di quattru soffrenu di vomitu. diarrea, è debulezza di i membri, risultatu in i cunsiquenzi serii di una morte è trè persone sottu osservazione in a unità di terapia intensiva. Allora perchè ci hè sempre l'avvelenamentu di a tossina botulinica di l'alimentariu in l'alimenti imballati in vacuum?
Clostridium botulinum hè una bacteria anaerobica, chì hè generalmente più cumuna in i prudutti di carne, l'alimenti in conserve è l'alimenti in vacuum-packed. Di solitu, a ghjente aduprà u metudu di sterilizazione d'alta temperatura per sterilizà l'alimentu, u pruduttu in a sterilizazione, per assicurà chì a sterilizazione hè accurata, deve esse sterilizzata in a retorta per un tempu abbastanza longu per tumbà i batteri dannosi è i so spori in l'alimentu. .
Per evità u botulismu, ci sò uni pochi di cose da piglià cura extra:
1.Use materie prime fresche chì risponde à e norme sanitarie per a preparazione.
2. Pulite accuratamente tutti i utensili è i cuntenituri usati.
3.Ensure chì l'imballu di u produttu hè sigillatu strettu.
4.Follow temperature e duration sterilization ragiuni.
I paràmetri di trattamentu 5.Sterilization dipendenu da u tipu d'alimentu per esse cunsirvatu.
Per l'alimenti acidi (pH menu di 4,5), cum'è i frutti, sò naturalmente più resistenti à u botulismu. A sterilizazione cù acqua bollente (100 ° C) per un tempu adattatu à u formatu di imballaggio è u pruduttu interessatu hè abbastanza.
Per l'alimenti à pocu acidu (pH più grande di 4,5), cum'è carne, pisci è ligumi cotti, deve esse sterilizatu à una temperatura più altu per tumbà e spore di Clostridium botulinum. A sterilizazione sottu pressione cù una temperatura sopra i 100 ° C hè cunsigliatu. U prucessu necessariu dependerà di u pruduttu è u so furmatu, cù a temperatura media di circa 120 ° C.
Clostridium botulinum: sterilizzazione in autoclave industriale
A sterilizazione in autoclave industriale hè u metudu di sterilizazione più efficace per tumbà Clostridium botulinum, u bacteriu chì provoca u botulismu. L'autoclavi industriali ponu ghjunghje à una temperatura assai più altu ch'è l'autoclavi domestici, assicurendu a distruzzione di i patogeni.
A retorta autoclave DTS assicura una bona distribuzione di a temperatura è a ripetibilità di u ciclu in u vasu, chì hè una guaranzia di sicurezza per a sterilizazione sicura.
Retorta DTS: Sterilizazione cun fiducia
DTS offre una vasta gamma di autoclavi per l'industria alimentare. U disignu di sti retorts assicura un'eccellente uniformità di distribuzione di u calore durante u prucessu di sterilizazione di l'alimentariu, guarantiscenu un effettu sterilizzante omogeneu per tutti i prudutti caricati. U sistema di cuntrollu di l'autoclave assicura a sicurità di u prucessu di l'alimentariu è guarantisci una ripetibilità perfetta di u ciclu.
Inoltre, a nostra squadra di esperti vi furnisce un supportu tecnicu nantu à l'usu di l'autoclavi per a sterilizazione sicura è affidabile di i prudutti.
Tempu di Postu: Feb-01-2024