A sterilità cummerciale di l'alimenti in conserve si riferisce à un statu relativamente sterile in quale ùn ci sò micca microorganismi patogeni è microorganismi non patogeni chì ponu riproduce in l'alimenti in scatola dopu chì l'alimenti in scatola sò sottumessi à un trattamentu di sterilizazione di calore moderatu, hè un prerequisite impurtante per l'alimenti in scatola per ottene. una vita più longa nantu à a basa di assicurà a sicurezza è a qualità di l'alimentariu. A sterilità cummerciale di l'alimenti in conserve in testi microbiologici alimentarii hè carattarizatu da sterilità relativa, senza microorganismi patogeni, è senza microorganismi chì ponu multiplicà in lattine à a temperatura di l'ambienti.
Per ottene standardi accettabili di sterilità cummerciale, u prucessu di pruduzzione di l'alimentu in scatola include tipicamente prucessi cum'è pretrattamentu di materia prima, conserve, sigillatura, sterilizazione curretta è imballaggio. I pruduttori cù tecnulugia di produzzione più avanzata è esigenze di cuntrollu di qualità più altu anu prucessi di produzzione più cumplessi è perfetti.
A tecnulugia d'ispezione di sterilità in conserve cummerciale in l'ispezione microbiologica di l'alimentu hè stata relativamente cumpleta, è l'analisi di u so prucessu specificu conduce à un megliu usu di sta tecnulugia in operazioni pratiche per assicurà a sicurezza alimentaria di l'alimenti in conserve. U prucessu specificu di l'ispezione di sterilità cummerciale in conserve in l'ispezione microbiologica di l'alimentariu hè u seguitu (alcune agenzie d'ispezione di terze parti più strette ponu avè più articuli d'ispezione):
1. Cultura bacteriana in conserve
A cultura bacteriana in conserve hè unu di i prucessi impurtanti in l'ispezione di sterilità cummerciale di l'alimenti in conserve. Prufessiunale à cultivà u cuntenutu di i campioni in conserve, è a scuperta è cuntrollà i culoni bacteriali cultivati, i cumpunenti microbichi in l'alimenti in conserve ponu esse evaluati.
I microorganismi patogeni cumuni in i lattichi includenu, ma ùn sò micca limitati à i batteri termofili, cum'è Bacillus stearothermophilus, Bacillus coagulans, Clostridium saccharolyticus, Clostridium niger, etc.; batteri anaerobi mesofili, cum'è a tossina botulinica Clostridium, Clostridium spoilage, Clostridium butyricum, Clostridium pasteurianum, etc.; Batteri aerobichi mesofili, cum'è Bacillus subtilis, Bacillus cereus, etc.; Battìri chì non producenu spori cum'è Escherichia coli, Streptococcus, levitu E muffa, muffa resistente à u calore è cusì. Prima di fà a cultura bacteriana in conserve, assicuratevi di misurà u pH di a canna per selezziunà u mediu adattatu.
2. Sampling di materiale di prova
U metudu di campionamentu hè generalmente utilizatu per u campionamentu di materiali sperimentali di l'alimenti in conserve. Quandu si teste di grande quantità di alimenti in scatola, u campionamentu hè generalmente realizatu secondu fatturi cum'è u fabricatore, a marca, a varietà, a fonte di l'alimentu in conserve o u tempu di produzzione. Per i lattini anormali, cum'è i latti arrugginiti, i lattini deflated, i denti è i swellings in a circulazione di i cummircianti è i magazzini, u campionamentu specificu hè generalmente realizatu secondu a situazione. Hè u requisitu di basa per u campionamentu di materiali sperimentali per selezziunà u metudu di campionamentu adattatu secondu a situazione attuale, per ottene i materiali sperimentali chì riflettenu a qualità di l'alimentu in conserve.
3. Riserva di mostra
Prima di a conservazione di campioni, l'operazioni cum'è pisà, mantene u caldu, è apre u lattine sò necessarii. Pisà u pesu netu di u cane per separatamente, secondu u tipu di cane, deve esse precisu à 1g o 2g. Cumminatu cù u pH è a temperatura, i lattichi sò mantinuti à una temperatura constante durante 10 ghjorni; e lattine chì sò grasse o fugliate durante u prucessu deve esse sceltu immediatamente per l'ispezione. Dopu chì u prucessu di preservazione di u calore hè finitu, mette a canna à a temperatura di l'ambienti per l'apertura asettica. Dopu avè apertu u cane, aduprate strumenti adattati per piglià 10-20 mg di u cuntenutu in anticipu in un statu sterile, trasfiriu in un cuntainer sterilizatu, è guardà in a frigoristica.
4.Cultura di l'alimentu pocu acidu
U cultivo di l'alimenti à pocu acidu precisa metudi spiciali: u cultivo di brompotassium purple broth à 36 ° C, u cultivo di brompotassium purple broth à 55 ° C, è u cultivo di carne cotta medium à 36 ° C. I risultati sò macchiati è macchiati, è una screening più precisa hè disposta dopu un esame microscòpicu, per assicurà a precisione obiettiva di l'esperimentu di identificazione di e spezie bacteriale in l'alimenti à pocu acidu. Quandu si cultivà in u mediu, fucalizza nantu à l'osservazione di a produzzione di l'acidu è a produzzione di gas di e culunie microbiche nantu à u mediu, è ancu l'apparenza è u culore di e culunie, per cunfirmà l'spezie microbiale specifiche in l'alimentu.
5. Esame microscòpicu
L'esame di smear microscopicu hè u metudu di screening primariu più cumunimenti utilizatu per a prova di sterilità cummerciale in conserve, chì richiede ispettori di qualità sperimentati per compie. In un ambiente sterile, utilizendu operazione aseptica, smear u liquidu bacteriale di i microorganismi cuntenuti in i campioni in conserve chì sò stati cultivati à una temperatura constante in u mediu, è osservate l'apparizione di i batteri sottu un microscopiu d'alta putenza, per esse determina i tipi di microorganismi in u liquidu bacterial. Screening, è urganizà u prossimu passu di cultura raffinata è identificazione di più cunfirmà u tipu di battìri cuntenuti in u can. Stu passu richiede una qualità prufessiunale estremamente alta di l'ispettori, è hè ancu diventatu un ligame chì pò pruvà megliu a cunniscenza prufessiunale è e cumpetenze di l'ispettori.
6. Pruva di cultura per l'alimentu acidicu cù pH sottu 4,6
Per l'alimenti acidi cù un valore di pH più bassu di 4,6, a prova di i batteri di l'avvelenamentu di l'alimentu ùn hè più necessariu. In u prucessu di cultivazioni specifichi, in più di usà u materiale di caldo àcitu cum'è u mediu, hè ancu necessariu d'utilizà u caldo d'extracte di maltu cum'è u mediu per u cultivo. Per smearing è esame microscòpicu di e culoni battìrichi cultivate, i tipi di battìri in i latti di l'acidu ponu esse determinati, in modu di fà più una valutazione più objetiva è vera di a sicurità alimentaria di i latti d'acidu.
Tempu di Postu: Aug-10-2022