Prucessu d'Ispezione di Sterilità Cummerciale di l'Alimenti in Scatola

160f66c0

A sterilità cummerciale di l'alimenti in scatula si riferisce à un statu relativamente sterile in u quale ùn ci sò micca microorganismi patogeni è microorganismi non patogeni chì ponu ripruducesi in l'alimentu in scatula dopu chì l'alimentu in scatula hè statu sottumessu à un trattamentu di sterilizazione termica moderata, hè un prerequisitu impurtante per chì l'alimentu in scatula ottenga una durata di conservazione più longa nantu à a basa di assicurà a sicurezza è a qualità alimentaria. A sterilità cummerciale di l'alimentu in scatula in i testi microbiologichi alimentari hè carattarizata da sterilità relativa, nisun microorganismu patogenu è nisun microorganismu chì pò multiplicà si in scatule à temperatura ambiente.

Per ottene standard di sterilità cummerciale accettabili, u prucessu di pruduzzione di alimenti in scatula include tipicamente prucessi cum'è u pretrattamentu di materie prime, l'inscatolamentu, a sigillatura, a sterilizazione adatta è l'imballaggio. I pruduttori cù tecnulugia di pruduzzione più avanzata è esigenze di cuntrollu di qualità più elevate anu prucessi di pruduzzione più cumplessi è perfetti.

A tecnulugia d'ispezione di a sterilità cummerciale in scatule in l'ispezione microbiologica di l'alimentu hè stata relativamente cumpleta, è l'analisi di u so prucessu specificu hè favurevule à un megliu usu di sta tecnulugia in operazioni pratiche per assicurà a sicurezza alimentaria di l'alimentu in scatule. U prucessu specificu di l'ispezione di a sterilità cummerciale in scatule in l'ispezione microbiologica di l'alimentu hè u seguente (alcune agenzie d'ispezione di terze parti più stringenti ponu avè più elementi d'ispezione):

1. Cultura batterica in scatula

A cultura batterica in scatula hè unu di i prucessi impurtanti in l'ispezione cummerciale di sterilità di l'alimenti in scatula. Cultivendu prufessiunale u cuntenutu di i campioni in scatula, è screening è verificendu e culonie batteriche cultivate, i cumpunenti microbici in l'alimenti in scatula ponu esse valutati.

I microorganismi patogeni cumuni in e scatule includenu, ma ùn sò micca limitati à, batteri termofili, cum'è Bacillus stearothermophilus, Bacillus coagulans, Clostridium saccharolyticus, Clostridium niger, ecc.; batteri anaerobici mesofili, cum'è a tossina botulinica Clostridium, Clostridium spoilage, Clostridium butyricum, Clostridium pasteurianum, ecc.; batteri aerobici mesofili, cum'è Bacillus subtilis, Bacillus cereus, ecc.; batteri chì ùn producenu micca spore cum'è Escherichia coli, Streptococcus, lieviti è muffe, muffe resistenti à u calore è cusì. Prima di realizà a cultura batterica in scatula, assicuratevi di misurà u pH di a scatula per selezziunà u mezu adattatu.

2. Campionamentu di materiale di prova

U metudu di campionamentu hè generalmente utilizatu per u campionamentu di materiali sperimentali di alimenti in scatula. Quandu si testanu grandi lotti di alimenti in scatula, u campionamentu hè generalmente realizatu secondu fattori cum'è u fabricatore, a marca, a varietà, a fonte di l'alimentu in scatula o u tempu di pruduzzione. Per e scatule anormali cum'è scatule arrugginite, scatule sgonfiate, ammaccature è rigonfiamenti in a circulazione di cummercianti è magazzini, u campionamentu specificu hè generalmente realizatu secondu a situazione. Hè u requisitu di basa per u campionamentu di materiali sperimentali di selezziunà u metudu di campionamentu adattatu secondu a situazione attuale, in modu da ottene i materiali sperimentali chì riflettenu a qualità di l'alimentu in scatula.

3. Riservate u campione

Prima di a cunservazione di u campione, sò necessarie operazioni cum'è a pesata, u mantenimentu in caldu è l'apertura di e lattine. Pesate u pesu nettu di a lattina separatamente, secondu u tipu di lattina, deve esse precisu à 1 g o 2 g. Cumbinatu cù u pH è a temperatura, e lattine sò mantenute à una temperatura costante per 10 ghjorni; e lattine chì sò grosse o chì perdenu durante u prucessu devenu esse immediatamente scelte per l'ispezione. Dopu chì u prucessu di cunservazione à u calore hè finitu, mette a lattina à temperatura ambiente per l'apertura asettica. Dopu avè apertu a lattina, aduprate strumenti adatti per piglià 10-20 mg di u cuntenutu in anticipu in un statu sterile, trasferitelu in un contenitore sterilizatu è conservatelu in frigorifero.

4.Cultura alimentaria à bassa acidità

A cultura di l'alimenti à bassa acidità richiede metudi speciali: cultura di brodu viola di brompotassiu à 36 °C, cultura di brodu viola di brompotassiu à 55 °C, è cultura di mezu di carne cotta à 36 °C. I risultati sò spalmati è culuriti, è un screening più precisu hè urganizatu dopu à l'esame microscopicu, in modu da assicurà a precisione oggettiva di l'esperimentu d'identificazione di e spezie batteriche in alimenti à bassa acidità. Quandu si cultiva in u mezu, fucalizza nantu à l'osservazione di a pruduzzione d'acidu è di gasu di e culonie microbiche nantu à u mezu, è ancu l'aspettu è u culore di e culonie, in modu da cunfirmà e spezie microbiche specifiche in l'alimentu.

5. Esame microscopicu

L'esame microscopicu di striscio hè u metudu di screening primariu u più cumunimenti utilizatu per i testi di sterilità cummerciale in scatula, chì richiede ispettori di qualità sperimentati per compie. In un ambiente sterile, utilizendu un funziunamentu asetticu, strisciate u liquidu battericu di i microorganismi cuntenuti in i campioni in scatula chì sò stati cultivati ​​à una temperatura costante in u mediu, è osservate l'aspettu di i batteri sottu à un microscopiu d'alta putenza, in modu da determinà i tipi di microorganismi in u liquidu battericu. Screening, è urganizà u prossimu passu di cultura raffinata è identificazione per cunfirmà ulteriormente u tipu di batteri cuntenuti in a scatula. Stu passu richiede una qualità prufessiunale estremamente alta da parte di l'ispettori, è hè ancu diventatu un ligame chì pò testà megliu e cunniscenze è e cumpetenze prufessiunali di l'ispettori.

6. Test di cultura per alimenti acidi cù pH inferiore à 4,6

Per l'alimenti acidi cù un valore di pH inferiore à 4,6, u test di batteri per l'avvelenamentu alimentariu ùn hè generalmente più necessariu. In u prucessu di cultura specificu, in più di utilizà u materiale di brodu acidicu cum'è mezu, hè ancu necessariu utilizà u brodu di estrattu di maltu cum'è mezu per a cultura. Per mezu di a sbavatura è di l'esame microscopicu di e culonie batteriche cultivate, si ponu determinà i tipi di batteri in e lattine acide, in modu da fà una valutazione più obiettiva è vera di a sicurezza alimentaria di e lattine acide.


Data di publicazione: 10 d'aostu 2022