L'alimentu in scatula ùn hè micca nutritivu ? Ùn ci credite micca !

Una di e ragioni per chì parechji internauti criticanucibu in scatulahè chì pensanu chì l'alimenti in scatula "micca freschi per nunda" è "certamente micca nutritivi". Hè veramente cusì?

"Dopu à u trattamentu à alta temperatura di l'alimenti in scatula, a nutrizione serà peghju cà quella di l'ingredienti freschi, ma questu ùn significa micca chì ùn ci sia micca nutrizione. Nutrienti cum'è proteine, grassi, minerali, fibre dietetiche è altri nutrienti ùn cambieranu micca sustanzialmente per via di u prucessu di sterilizazione, è a principale perdita di u trattamentu di l'alimenti in scatula hè chì si tratta di vitamine, cum'è a vitamina C, a vitamina B è l'acidu folicu, ecc.", hà dettu Zhong Kai.

Sicondu e statistiche, l'Americani cunsumanu 90 chilogrammi di cibu in scatula ogni annu, 50 chilogrammi in Europa, 23 chilogrammi in Giappone, è solu 1 chilogramma in Cina. "In fatti, l'alimentu in scatula hè una industria caratteristica tradiziunale è una industria orientata à l'esportazione in Cina. Hà un principiu precoce, una bona basa è una rapida velocità di sviluppu in u mercatu naziunale di l'industria alimentaria." Zhong Kai hà dettu chì per un bellu pezzu, certi pregiudizii di u populu cinese versucibu in scatulaanu affettatu u so sviluppu in Cina, ma l'alimentu in scatula "disgustatu" hè assai pupulare in u mercatu internaziunale è esportatu in i Stati Uniti, Russia, Germania, paesi sviluppati cum'è u Giappone.

b

Data di publicazione: 07 marzu 2022