Dotions di operazione di ritruvamentu

A riti di sterilizazione hè sicura, cumpletu, sensibile è affidabile. A mantenimentu è a calibrazione regulare deve esse aghjuntu durante l'usu. A pressione iniziu è viaghju di a valvola di sicurità di ritrattu deve esse uguali à a pressione di u disignu, chì deve esse sensibili è affidabili. Allora chì sò e precauzioni per l'operazione di u sterilizatore?

Quandu a titulazione di sterilizazione hè iniziata, l'aghjustamenti aleatorii duveranu esse impediti. L'accuratezzaia di a gabbia di a pressione è u termometru hè 1,5, è a diferenza in a tollera hè normale.

Prima di mette u pruduttu in u ritrattu, l'operatore hà bisognu à verificà se ci sò persone o altre sunnii in u pote. Dopu a cunferma, spinghje u pruduttu in a retorta.

Dopu entrata in a sterilizazione di sterilizzazione, u primu cuntrollanu se u anellu di u focu di a porta di a ritaglio hè dannighjata o affaccò da u groove. Dopu avè cunfirmendu chì hè normale, vicinu è bluccà a porta di ritirata.

Quandu l'equipaghjamentu corre, l'operatore hà bisognu à fà un situazione di u situ, strettore u statutu operatori, è a valvove di sicurità, è trattà u prublema.

Hè strettamente pruibitu di spinghje u pruduttu quandu entra è lasciandu a pista di sterilizazione, per quessa chì ùn dannu micca u sensore di a pipeline è temperatura.

Quandu una alarme apparisce durante l'operazione di l'Iquipamentu, l'operatore hà bisognu à truvà a causa è pigliate misure currispondenti.

Quandu l'operatore sente a fine di l'alarma di u Control, duverebbe chjude u strumentu di u cuntrollu è apre a indicazione di a situazione di a nivano di a sterilizzazione hè zero prima di apre u PRESTORT


Tempu post: Utt-29-2021