Cumu prulungà a durata di conservazione di i prudutti imballati sottu vuotu in modu sanu

In u prucessu di pruduzzione di l'industria alimentaria, u sterilizzatore per l'imballaggio sottovuoto ghjoca un rollu vitale. Hè un equipaggiu chjave per assicurà a sicurezza alimentaria è allargà a durata di conservazione di l'alimentu. In generale, i prudutti di carne imballati sottovuoto sò più propensi à avè "gonfiamentu di i sacchetti" senza aghjunghje conservanti, seguitati da i prudutti lattieri liquidi, è i prudutti chì cuntenenu olii animali è vegetali ricchi sò classificati terzi. Se l'alimentu supera a durata di conservazione o ùn hè micca almacenatu à a temperatura specificata in cundizioni di almacenamentu à bassa temperatura, pò ancu causà "gonfiamentu di i sacchetti". Allora, cumu duvemu impedisce à i prudutti imballati sottovuoto di "gonfiamentu di i sacchetti" è di deterioramentu?

U sterilizzatore per l'imballaggio à vuoto hè cuncipitu apposta per l'imballaggio à vuoto di l'alimenti. Adotta una tecnulugia di trattamentu à alta temperatura cuntrullata cù precisione, chì pò eliminà efficacemente batteri, microrganismi, spore è altri microrganismi in l'alimenti, è custruisce una solida linea di difesa per a cunservazione à longu andà di l'alimenti.

Dopu chì u pruduttu hè statu trasfurmatu, hè preimballatu per mezu di l'imballaggio à vuoto. Per mezu di a tecnulugia di u vuoto, l'aria in u saccu di l'imballaggio alimentariu hè cumpletamente estratta per furmà un statu di vuoto. Stu prucessu ùn solu elimina efficacemente l'ossigenu in l'imballu, riduce a reazione di ossidazione è impedisce à l'alimentu di deteriorassi, ma assicura ancu chì l'alimentu si adatti strettamente à l'imballu, riduce a collisione è l'estrusione chì ponu accade durante u trasportu, mantenendu cusì l'integrità è l'aspettu di l'alimentu.

L'alimentu serà messu in i panieri è mandatu à u sterilizzatore dopu chì l'imballaggio à vuoto sia cumpletatu, è u sterilizzatore entrerà tandu in a fase di sterilizazione per aumentu di temperatura. In questa fase, u sterilizzatore riscalda a temperatura in u sterilizzatore à a temperatura di sterilizazione preimpostata, chì hè generalmente fissata à circa 121 ° C. In un ambiente cusì à alta temperatura, a maiò parte di i microrganismi è di e spore patogene saranu cumpletamente eliminate, assicurendu cusì chì l'alimentu ùn si deteriorerà micca per via di a contaminazione microbica durante u almacenamentu è u trasportu successivi. U tempu è a temperatura di a sterilizazione à alta temperatura devenu esse cuncipiti precisamente secondu u tipu d'alimentu è i materiali d'imballu per ottene u megliu effettu di sterilizazione evitendu danni à u gustu è à u valore nutrizionale di l'alimentu.

In più di a funzione di sterilizazione, u sterilizzatore per imballaggio sottovuoto hà ancu i vantaghji di una alta automatizazione, un funziunamentu faciule è una alta efficienza di pruduzzione, chì hè adatta per e cumpagnie di trasfurmazione alimentaria di tutte e dimensioni. U sterilizzatore DTS hè dotatu di un sistema di cuntrollu avanzatu chì pò cuntrullà accuratamente a temperatura, a pressione è u tempu per assicurà chì ogni lottu di alimenti possa ottene effetti di sterilizazione consistenti, migliorandu cusì l'uniformità è a stabilità di a pruduzzione.
Inoltre, a selezzione di i materiali è u cuncepimentu di u sterilizzatore sò ancu assai particulari. Di solitu usa acciaio inox resistente à alte temperature è à a currusione per assicurà a durabilità è a sicurezza igienica di l'attrezzatura. DTS pò furnisce suluzioni di sterilizazione prufessiunali. Site benvenuti à cuntattateci in ogni mumentu.

566c2712-1659-4973-9b61-59fd825b267a
bcd58152-2e2f-4700-a522-58a1b77a668b

Data di publicazione: 06 di settembre di u 2024