I prudutti d'imballaggio flessibili si riferiscenu à l'usu di materiali morbidi cum'è filmi di plastica à alta barriera o fogli metallichi è i so filmi cumposti per fà sacchetti o altre forme di contenitori. Per l'alimentu imballatu asetticu cummerciale chì pò esse cunservatu à temperatura ambiente. U principiu di trasfurmazione è u metudu artisticu sò simili à e lattine metalliche per a cunservazione di l'alimentu. I contenitori d'imballaggio cumuni includenu bicchieri di plastica è buttiglie di plastica. Sacchetti di cucina, scatule, ecc.
Siccomu a diffarenza di pressione critica permessa di u materiale d'imballu flessibile hè particularmente chjuca, a pressione in u cuntainer durante u prucessu di sterilizazione hè assai faciule à scoppià dopu chì a temperatura aumenta. A caratteristica di u saccu di cucina hè chì hà paura di cresce è micca di pressione; è i bicchieri è e buttiglie di plastica anu tramindui paura di cresce è di pressione, dunque hè necessariu aduprà un prucessu di sterilizazione à pressione inversa in a sterilizazione. Stu prucessu determina chì a temperatura di sterilizazione è a pressione di u mortar devenu esse cuntrullate separatamente in a pruduzzione di imballaggi flessibili. L'equipaggiu di sterilizazione, cum'è u tipu d'acqua piena (tipu di bagnu d'acqua), u tipu di spruzzatura d'acqua (spruzzatura superiore, spruzzatura laterale, spruzzatura piena), a sterilizazione di tipu di mischju di vapore è aria, generalmente stabiliscenu diversi parametri da PLC per u cuntrollu automaticu.
Ci vole à mette in risaltu chì i quattru elementi di u cuntrollu di u prucessu di sterilizazione di e lattine metalliche (temperatura iniziale, temperatura di sterilizazione, tempu, fattori chjave) sò ancu applicabili à u cuntrollu di a sterilizazione di l'alimenti imballati flessibili, è a pressione durante u prucessu di sterilizazione è di raffreddamentu deve esse strettamente cuntrullata.
Certe cumpagnie utilizanu a sterilizazione à vapore per a sterilizazione di imballaggi flessibili. Per impedisce chì u saccu di cottura scoppi, basta à inserisce aria compressa in u pote di sterilizazione à vapore per applicà una eccitazione di contropressione à u saccu di imballaggio. Questa hè una pratica scientificamente sbagliata. Siccome a sterilizazione à vapore hè realizata in cundizioni di vapore puru, s'ellu ci hè aria in u pote, si formerà un saccu d'aria, è sta massa d'aria viaghjarà in u pote di sterilizazione per furmà alcune zone fredde o punti freddi, ciò chì rende a temperatura di sterilizazione irregulare, risultendu in una sterilizazione insufficiente di certi prudutti. Sè duvete aghjunghje aria compressa, avete bisognu di esse dotatu di un ventilatore putente, è a putenza di stu ventilatore hè attentamente cuncipita per permette à l'aria compressa di esse circulata furzatamente da u ventilatore di alta putenza subitu dopu esse entrata in u pote. U flussu d'aria è di vapore sò mischiati, per assicurà chì a temperatura in u pote di sterilizazione sia uniforme, per assicurà l'effettu di sterilizazione di u pruduttu.
Data di publicazione: 30 di lugliu di u 2020