Trattamentu di sterilizazione di bevande in lattine d'aluminiu: sicurezza, efficienza è cuntrollu di a temperatura

1

A sterilizazione hè unu di l'aspetti i più impurtanti di a trasfurmazione di e bevande, è una durata di conservazione stabile pò esse ottenuta solu dopu à u trattamentu di sterilizazione adattatu.

I lattine d'aluminiu sò adatte per a retorta à spruzzatura superiore. A cima di a retorta hè dotata di una partizione di spruzzatura, è l'acqua sterilizzante hè spruzzata da cima, ciò chì penetra in i prudutti in a retorta in modu uniforme è cumpletu, è assicura chì a temperatura in a retorta sia uniforme è consistente senza anguli morti.

L'operazione di retorta à spruzzu carica prima i prudutti imballati in u cestinu di sterilizazione, poi li manda in a retorta à spruzzu d'acqua, è infine chjude a porta di a retorta.

2

Durante tuttu u prucessu di sterilizazione, a porta di a retorta hè chjusa meccanicamente è senza chì a porta si apra, assicurendu cusì a sicurità di e persone o di e cose intornu à a sterilizazione. U prucessu di sterilizazione hè realizatu automaticamente secondu i dati inseriti in u PLC di u controller di u microprocessore. Nutate bè chì una quantità adatta d'acqua deve esse cunservata in fondu à a retorta à spruzzu d'acqua. Se necessariu, quest'acqua pò esse iniettata automaticamente à l'iniziu di l'aumentu di a temperatura. Per i prudutti riempiti à caldu, sta parte di l'acqua pò esse prima preriscaldata in u serbatoiu d'acqua calda è poi iniettata. Durante tuttu u prucessu di sterilizazione, sta parte di l'acqua hè circulata ripetutamente attraversu una pompa à altu flussu per spruzzà u pruduttu da cima à fondu. U vapore passa per un altru circuitu di u scambiatore di calore è a temperatura hè aghjustata secondu u puntu di impostazione di a temperatura. L'acqua scorre tandu uniformemente attraversu u discu di distribuzione in cima à a retorta, inondendu tutta a superficia di u pruduttu da cima à fondu. Questu assicura una distribuzione uniforme di u calore. L'acqua chì hè stata inzuppata nantu à u pruduttu hè raccolta in fondu à u vasu è scorre fora dopu esse passata per un filtru è un tubu di raccolta.

Fase di Riscaldamentu è Sterilizazione: U vapore hè introduttu in u circuitu primariu di u scambiatore di calore cuntrullendu automaticamente e valvole secondu u prugramma di sterilizazione editatu. U condensatu hè scaricatu automaticamente da a trappula. Siccomu u condensatu ùn hè micca contaminatu, pò esse trasportatu torna à a retorta per l'usu. Fase di Raffreddamentu: L'acqua fredda hè iniettata in u circuitu iniziale di u scambiatore di calore. L'acqua fredda hè regulata da una valvula automatica situata à l'entrata di u scambiatore di calore, chì hè cuntrullata da un prugramma. Siccomu l'acqua di raffreddamentu ùn vene micca in cuntattu cù l'internu di u vasu, ùn hè micca contaminata è pò esse riutilizata. In tuttu u prucessu, a pressione in a retorta di spruzzatura d'acqua hè cuntrullata da u prugramma per mezu di duie valvole automatiche à sede angulare chì alimentanu o scaricanu aria compressa in o fora di a retorta. Quandu a sterilizazione hè finita, hè datu un segnale d'allarme. À questu puntu, a porta di u bollitore pò esse aperta è u pruduttu sterilizatu tiratu fora.

 

 


Data di publicazione: 24 d'ottobre di u 2024