SPECIALIZE IN STERILIZATION • FOCUS ON HIGH-END

Trattamentu di terilizazione di e bevande in lattine d'aluminiu: sicurezza, efficienza è cuntrollu di temperatura

1

A sterilizazione hè unu di l'aspetti più impurtanti di a trasfurmazioni di e bevande, è una vita di conservazione stabile pò esse ottenuta solu dopu à u trattamentu di sterilizazione adattatu.

I latti d'aluminiu sò adattati per a retorta di spraying top. A cima di a retorta hè stallata cù a partizione spraying, è l'acqua sterilizzante hè spruzzata da a cima, chì penetra in i prudutti in u retort in modu uniforme è cumpletu, è assicura chì a temperatura in a retorta hè uniforme è coherente senza angolo mortu.

L'operazione di spruzzo di spruzzo prima carica i prudutti imballati in a cesta di sterilizazione, poi li manda in a retorta di spruzzo d'acqua, è infine chjude a porta di a retorta.

2

Duranti tuttu u prucessu di sterilizazione, a porta di a retorta hè chjusa meccanicamente è senza porta aperta, assicurendu cusì a sicurità di e persone o cose intornu à a sterilizazione. U prucessu di sterilizazione hè realizatu automaticamente secondu i dati inseriti in u controller di microprocessore PLC. Innota chì una quantità approprita d'acqua deve esse ritenuta à u fondu di u retort spray d'acqua. Se necessariu, questu acqua pò esse injected automaticamente à u principiu di l'aumentu di a temperatura. Per i prudutti caldi, sta parte di l'acqua pò esse prima preheated in u tank d'acqua calda è poi injected. Duranti tuttu u prucessu di sterilizazione, sta parte di l'acqua hè ripetutamente circulata à traversu una pompa d'altu flussu per spray-heat u pruduttu da cima à fondu. U vapuri passa per un altru circuitu di u scambiatore di calore è a temperatura hè aghjustata secondu u setpoint di temperatura. L'acqua poi scorri uniformemente à traversu u discu di distribuzione à a cima di a retorta, chjappà tutta a superficia di u pruduttu da u cima à u fondu. Questu assicura una distribuzione uniforme di u calore. L'acqua chì hè stata drenched nantu à u pruduttu hè culligatu à u fondu di u vasu è scorri dopu à passà per un filtru è pipa di cullizzioni.

Stage di riscaldamentu è di sterilizazione: u vapore hè introduttu in u circuitu primariu di u scambiatore di calore cuntrullendu automaticamente e valvule secondu u prugramma di sterilizazione editatu. U condensatu hè scaricatu automaticamente da a trappula. Siccomu u condensatu ùn hè micca contaminatu, pò esse trasportatu à u retort per l'usu. Stage di Cooling: L'acqua fridda hè injectata in u circuitu iniziale di u scambiatore di calore. L'acqua fridda hè regulata da una vàlvula automatica situata à l'entrata di u scambiatore di calore, chì hè cuntrullata da un prugramma. Siccomu l'acqua di rinfrescante ùn vene micca in cuntattu cù l'internu di u bastimentu, ùn hè micca contaminatu è pò esse reutilizatu. In tuttu u prucessu, a prissioni in a retorta di spruzzo d'acqua hè cuntrullata da u prugramma per mezu di duie valvole automatiche à sedi anguli chì alimentanu o scaricanu aria compressa in o fora di a retorta. Quandu a sterilizazione hè finita, un signalu d'alarma hè datu. À questu puntu, a porta di a caldera pò esse aperta è u pruduttu sterilizatu tiratu fora.

 

 


Tempu di post: 24-oct-2024