Chì sò i requisiti per i cuntenitori di conserve?

I requisiti basi di l'alimentu in scatula per i cuntenituri sò i seguenti:

(1) Non tossicu: Siccomu u cuntinente in scatula hè in cuntattu direttu cù l'alimentu, deve esse non tossicu per assicurà a sicurezza alimentaria. I cuntinenti in scatula devenu rispettà e norme naziunali d'igiene o e norme di sicurezza.

(2) Bona sigillatura: I microorganismi sò a causa principale di u deterioramentu di l'alimentu. Cum'è un cuntainer per a conservazione di l'alimentu, deve avè una prestazione di sigillatura affidabile, affinchì l'alimentu ùn sia micca guastatu per via di a contaminazione microbica esterna dopu a sterilizazione.

(3) Bona resistenza à a corrosione: perchè l'alimentu in scatula hà un certu gradu di deterioramentu. I nutrienti, i sali, e sostanze organiche, ecc., si decomponenu facilmente durante u prucessu di sterilizazione à alta temperatura, aggravendu cusì a corrosione di u cuntainer. Per assicurà a cunservazione à longu andà di l'alimentu, u cuntainer deve avè una bona resistenza à a corrosione.

(4) In termini di trasportu è usu: deve esse robustu è faciule da trasportà.

(5) Adattu per a pruduzzione industriale: Per migliurà l'efficienza di a pruduzzione, riduce i costi è stabilizà a qualità, l'alimentu in scatula pò suppurtà diverse trasfurmazioni meccaniche in u prucessu di pruduzzione è risponde à i requisiti di a meccanizazione di fabbrica è di a pruduzzione automatizata.

Quali sò i requisiti per i contenitori di conserve


Data di publicazione: 26 d'aprile di u 2022