SPECIALIZE IN STERILIZATION • FOCUS ON HIGH-END

Chì sò i requisiti per i cuntenituri di conserve?

I requisiti basi di l'alimenti in conserve per i cuntenituri sò i seguenti:

(1) Non-tossicu: Siccomu u cuntainer in scatola hè in cuntattu direttu cù l'alimentariu, deve esse micca tossicu per assicurà a sicurezza alimentaria. I contenitori in scatola duveranu esse conformi à i normi naziunali di igiene o norme di sicurezza.

(2) Bon sealing: Microorganisms sò u mutivu principalu di spoilage food. Cum'è un cuntainer di almacenamentu di l'alimentariu, deve avè un rendimentu di sigillatura affidabile, in modu chì l'alimentu ùn sia micca sguassatu per via di a contaminazione microbiana esterna dopu a sterilizzazione.

(3) Bona resistenza à a corrosione: perchè l'alimentu in conserve hà un certu gradu di deteriorazione. Nutrienti, sali, sustanzi organici, etc., sò facilmente decomposti in u prucessu di sterilizazione à alta temperatura, aggravendu cusì a corrosione di u cuntinuu. Per assicurà a preservazione à longu andà di l'alimentariu, u cuntinuu deve avè una bona resistenza à a corrosione.

(4) In termini di trasportu è usu: deve avè a forza è faciule di trasportu.

(5) Adatta à a pruduzzione industriale: Per migliurà l'efficienza di a produzzione, riduce i costi è stabilizzà a qualità, l'alimenti in conserve pò sustene diversi prucessi meccanichi in u prucessu di produzzione è risponde à i bisogni di a mecanizazione di a fabbrica è a produzzione automatizata.

Chì sò i requisiti per i cuntenituri di conserve


Postu tempu: Apr-26-2022